Kratka historija reklamiranja cigareta

Kratka historija reklamiranja cigareta

24.03.2016.

U razvijenijim zemljama direktno reklamiranje cigareta je zabranjeno, ali samo nekoliko decenija ili godina unazad, situacija je bila drugačija.

Duhanska industrija i sponzorisanje sportova

Duhanska industrija i sponzorisanje sportova

24.03.2016.

Sponzorisanje sportova česta je marketinška strategija tamo gdje je direktno reklamiranje duhanskih proizvoda zabranjeno.

Video igre: Veliko polje marketinga duhanske industrije

Video igre: Veliko polje marketinga duhanske industrije

23.03.2016.

Video igre odavno nisu samo jedan od vidova razonode. One su postale stil života.

Reklamiranje duhana usmjereno prema djeci i mladima

Reklamiranje duhana usmjereno prema djeci i mladima

21.03.2016.

Većina reklama za duhan i duhanske proizvode usmjerena je na djecu i mlade.

Francuska: Učenicima dozvoljeno pušenje u školama

Francuska: Učenicima dozvoljeno pušenje u školama

18.03.2016.

Nova mjera za zaštitu od terorističkih napada omogućuje učenicima da puše u školskim dvorištima.

Šta učiniti ako otkrijete da vaše dijete puši?

Šta učiniti ako otkrijete da vaše dijete puši?

17.03.2016.

Djecu posebno privlače "zabranjene" stvari.

Zašto je pušenje u automobilu posebno opasno?

Zašto je pušenje u automobilu posebno opasno?

17.03.2016.

Manji i zatvoren prostor dodatno zadržava dim i oni koji se nalaze u njemu udišu veću količinu dima.

Jedan od trikova duhanske industrije: Sjećate li se žvaka-cigareta?

Jedan od trikova duhanske industrije: Sjećate li se žvaka-cigareta?

16.03.2016.

"Žvake-cigarete" nekoć su bile veoma popularne i u našoj zemlji.

Utjecaj duhanskog dima na djecu

Utjecaj duhanskog dima na djecu

16.03.2016.

Djeca nisu posebno ranjiva samo zbog nemogućnosti izbora.

Izloženost djece duhanskom dimu

Izloženost djece duhanskom dimu

15.03.2016.

Djeca u BiH izložena su duhanskom dimu kako u svojim domovima tako i na javnim mjestima.

SAD: Tinejdžeri sa farmi duhana

SAD: Tinejdžeri sa farmi duhana

11.03.2016.

Djeca koja rade nisu stvarnost samo u nerazvijenim dijelovima svijeta.

Koliko rada je potrebno širom svijeta za hranu, a koliko za kutiju cigareta?

Koliko rada je potrebno širom svijeta za hranu, a koliko za kutiju cigareta?

11.03.2016.

U nerazvijenim zemljama ljudi veliki dio prihoda troše na cigarete.

Ova web stranica izrađena je uz pomoć Evropske unije. Sadržaj ove web stranice je isključiva
odgovornost Udruženja PROI i ni na koji način ne odražava stavove Evropske unije.

EUOvaj projekat finansira Evropska unija